تقریبا شش ماه پیش بود که اینستاگرام اعلام کرد که از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشته است؛ اکنون بار دیگر این سرویس به اشتراک گذاری تصاویر، در وبلاگ تامبلر خود اعلام کرده که توانسته به رکورد ۱۵۰ میلیون کاربر دست پیدا کند.
این آمار نشان می دهد که اینستاگرام موفق شده در مدت ۶ ماه ۵۰ میلیون کاربر را جذب خود نماید و این بدین معنی است که فیسبوک، به خوبی از پس مدیریت این سرویس بر آمده. اضافه شدن قابلیت به اشتراک گذاری ویدیو یکی از تغییراتی بود که فیسبوک در اینستاگرام به وجود آورد و ظاهرا نتیجه مثبتی را نیز از آن دریافت کرده.
همزمان با اعلام این آمار، یکی از مدیران اینستاگرام به وال استری ژورنال گفته که آنها قصد دارند در سال آینده بخش تبلیغات این اپلیکیشن را نیز راه اندازی کنند. جالب است بدانید که طبق نوشته ای که خود اینستاگرام در وبلاگش قرار داده، حدود ۶۰ درصد از مخاطبین این سرویس در خارج از آمریکا هستند و این موضوع این سؤال را به وجود می آورد که ایا تبلیغات اینستاگرام برای هر منطقه مختص به خود خواهد بود و یا تبلیغات آمریکا به خارج از مرزها نیز کشیده می شود؟
شما به عنوان یک کاربر فکر می کنید که بتوانید با تبلیغاتی بین عکس های خود و دوستانتان کنار بیایید؟

نظرات شما عزیزان: